Update hSALAR V 7.AA5 - Depunere declaratii SU pentru 2021.10

 
Sunt doua tipuri de cereri/declaratii:
Documentele din Anexa 1 - pt. Art.1. (2) din OUG 110/21, adica 
     pe perioada întreruperii temporare a activitatii, total sau partial,
     in contextul cresterii incidentei raspandirii coronavirusului
     SARS-CoV-2 si al masurilor pentru diminuarea impactului tipului
     de risc  
Documentele din Anexa 2 - pt. Art. 2 (3) din OUG 110/21, adica
     angajatorilor a caror activitate a fost suspendata ca urmare 
     a anchetei epidemiologice efectuate de
     directiile de sanatate publica
Lista cu angajatii aflati in somaj tehnic este identica in ambele cazuri.
 

Procedura de lucru:

Se aplica doar la hSALAR V7.AA4. Descarcati fisierele de mai jos si copiati-le in DECL_OBL\D_SU. Completati Anexa1 sau Anexa2 manual pana la lansarea upgradeului 7.BB1. Generati Lista XLSX din meniul Somaj tehnic-urgenta. Tipariti Anexa completata si Lista XLSX, semnati, scanati si trimiteti la adresa email AJOFM cele 2 documente scanate si XMLX-ul. Descărcari (click dreapta si Save as link): -Cerere si declaratie in format DOCS-anexa 1 -Cerere si declaratie in format DOCX-anexa 2 -Lista in format XLSX pentru ambele anexe -Adrese e-mail de depunere