| |
|
Update hSALAR V 7.AA5 - Depunere declaratii SU pentru 2021.10 |
| |
Sunt doua tipuri de cereri/declaratii:
Documentele din Anexa 1 - pt. Art.1. (2) din OUG 110/21, adica
pe perioada întreruperii temporare a activitatii, total sau partial,
in contextul cresterii incidentei raspandirii coronavirusului
SARS-CoV-2 si al masurilor pentru diminuarea impactului tipului
de risc
Documentele din Anexa 2 - pt. Art. 2 (3) din OUG 110/21, adica
angajatorilor a caror activitate a fost suspendata ca urmare
a anchetei epidemiologice efectuate de
directiile de sanatate publica
Lista cu angajatii aflati in somaj tehnic este identica in ambele cazuri.
Procedura de lucru:
Se aplica doar la hSALAR V7.AA4.
Descarcati fisierele de mai jos si copiati-le in DECL_OBL\D_SU.
Completati Anexa1 sau Anexa2 manual pana la lansarea upgradeului 7.BB1.
Generati Lista XLSX din meniul Somaj tehnic-urgenta.
Tipariti Anexa completata si Lista XLSX, semnati, scanati si
trimiteti la adresa email AJOFM cele 2 documente scanate si XMLX-ul.
Descărcari (click dreapta si Save as link):
-Cerere si declaratie in format DOCS-anexa 1
-Cerere si declaratie in format DOCX-anexa 2
-Lista in format XLSX pentru ambele anexe
-Adrese e-mail de depunere